slide5
slide4
slide3
slide2
slide1

DEN DIGITALE LØSNING, DER 

STYRKER DIALOGEN

MELLEM PLEJESEKTOR, BEBOERE OG PÅRØRENDE

Kintella digitaliserer og automatiserer koordinering af kalendere og opgaver i plejesektoren. Samtidig strukturerer og målretter vi kommunikationen mellem personale, borgere og pårørende.

Personalet får simple løsninger på udfordringer og opgaver, de møder i arbejdsdagen


Koordinering af opgaver og aftaler med pårørende kan være tidskrævende.
Med Kintella foretages aftaleplanlægning og opfølgning online og automatisk.
Det giver dig et hurtigt og nemt overblik.
Opret opgavelister hos beboeren online. Det sparer dig for efterfølgende kontortid.



Beboernes informationer og livshistorier forbliver ofte inaktive på kontoret.
Med Kintella har du dem lige ved hånden og kan bruge dem aktivt. Hele tiden.
Du kan arbejde sammen med de pårørende om løbende at opdatere informationer om beboeren - det hele er online.
Med app’en ved hånden er du altid opdateret om det nyeste.



Viden om pårørendebesøg og ture med beboere kan være mangelfuld.
Lad pårørende tjekke ind og tjekke beboer ud i app’en.
Aktiviteten vises i beboers kalender og personalet kan tale med beboer om besøget eller turen.



Nyheder og information om aktiviteter når ofte ikke ud til de pårørende.
Med Kintella kan du styrke relationen til de pårørende og øge involveringen ved at sende nyheder, madplan, kalender, billeder, mv. direkte til beboer og pårørende.


Hvis din kommune er tilmeldt Kintella, kan du som personale tilgå systemet på to måder:

1) Via Kintella-appen, der er installeret på kommunens mobiltelefoner og tablets.

2) Via compueter ved at gå ind på www.kommunenavn.kintella.com  (fx. www.roskilde.kintella.com). 

Pårørende støttes i de opgaver, som løses i samarbejde med plejepersonalet


Det kan være svært at følge med i sin pårørendes dagligdag - især hvis man bor langt væk.
Følg med online og modtag nyheder, madplan, billeder og kalenderopdateringer fra plejecentret på din egen profil.



Som pårørende skal du ofte ringe eller e-maile plejepersonalet for at at følge op på en opgave eller høre om besøg er muligt på et center.
Tjek din pårørendes kalender i app'en og læg dit planlagte besøg ind, så andre kan se, hvornår du kommer forbi.
Og modtag automatiske påmindelser om aktiviteter og opgaver.



Som pårørende har du et særligt ansvar for at informere og koordinere opgaver med andre pårørende til borgeren.
Med app'en bliver det lettere for dig som primær pårørende at dele informationer med andre pårørende
- mange gange sker det helt automatisk.



Det kan være vanskeligt at føre en dialog med din pårørende, hvis han/hun lider af hjerneskade, demens eller er udfordret kognitivt på anden vis.
Tjek app'en og få et overblik over de aktiviteter, som din pårørende lige har oplevet, men måske selv har glemt.
Del minder, informationer og billeder, så pårørende og plejepersonale kan tale om dem.


Hvis din kommune er tilmeldt Kintella, kan du som pårørende tilgå systemet ved at hente Kintella appen via AppStore eller GooglePlay. Du kan først logge ind, når du har modtaget en velkomst-mail med aktiveringskode. 

Borgeren får hjælp til bedre at kunne følge med i sin hverdag


Mange plejekrævende borgere er udfordret af fysisk og psykiske handikap herunder hjerneskade, demens eller demenslignende symptomer.
Derfor kan de have svært ved at huske det, der lige er sket eller det, der skal ske.
Med Kintella kan du hurtigt få at vide, hvem der netop har været på besøg eller hvem, der kommer senere på dagen.
Dette kan være med til at støtte dig i dagligdagen.



Når du tilknyttes plejesektoren - enten via rehabiliteringsforløb, i eget hjem eller flytter på plejehjem og væk fra vante omgivelser, kan det føles ensomt.
Dagene kan blive lange og oplevelsen af at være koblet af kan indfinde sig.
Med Kintella kan du via en tablet eller telefon selv følge med i planlagte aktiviteter, besøg, kigge på billeder fra pårørende mv..


Hent Kintella til din telefon ved at skanne en QR koderne

Om os


Vi er en dansk iværksættervirksomhed, som er opstået på baggrund af stifternes egne oplevelser som pårørende til plejekrævende borgere.


Som pårørende oplevede vi, at der var en del gøremål, der krævede telefonsamtaler og kalenderkoordinering med plejesektoren, og det tog tid. Ikke bare for os, men også for personalet. Tid, som alle hellere ville have gik til borgeren.


Vi ville gerne kunne følge bedre med i aktiviteter, koordinere familiemedlemmers besøg og samtidig forbedre dialogen om og planlægningen af de praktiske gøremål i samspil med personalet. 


Vi samarbejder i dag med med KL og KMD (KMD Nexus Certificeret Partner) for at gøre vores digitale værktøj integrerbart på tværs af landets kommuner og systemer.Log-in for pårørende verificeres med NemID - for sikkerhedens skyld.


Ønsker du at vide mere om Kintella, er du velkommen til at kontakte os.

 
 
 
 
 

Er du blev nysgerrig på Kintella? Kontakt os gerne, hvis du vil høre mere

Ved at trykke send, bekræfter jeg, at Kintella må anvende de anførte personoplysninger i overensstemmelse med vores privatlivspolitik