Simple løsninger på udfordringer og opgaver, du møder i arbejdsdagen

 

 Effektiviser planlægning og koordinering

 

Koordinering af opgaver og aftaler med pårørende kan være tidskrævende. Med Kintella foretages aftaleplanlægning og opfølgning online og automatisk. Det giver dig et hurtigt og nemt overblik. 


Opret opgavelister hos beboeren online. Det sparer dig for efterfølgende kontortid.

 

 Sæt beboerlivshistorier i spil

 

Beboernes informationer og livshistorier forbliver ofte inaktive på kontoret. Med Kintella har du dem lige ved hånden og kan bruge dem aktivt. Hele tiden. 


Du kan arbejde sammen med de pårørende om løbende at opdatere informationer om beboeren - det hele er online.

Med app’en ved hånden er du altid opdateret om det nyeste.

 

 Få overblik og styrk trygheden i huset

 

Viden om pårørendebesøg og ture med beboere kan være mangelfuld. Lad pårørende tjekke ind og tjekke beboer ud i app’en. Aktiviteten vises i beboers kalender og personalet kan tale med beboer om besøget eller turen.

 

 Styrk pårørenderelationen

 

Nyheder og information om aktiviteter når ofte ikke ud til de pårørende. Med Kintella kan du styrke relationen til de pårørende og øge involveringen ved at sende nyheder, madplan, kalender, billeder, mv. direkte til beboer og pårørende.